INFO

.EL 27 D'ABRIL ESPECIAL A PINÓS.

21 d’octubre 2023

PLA DE RUBIÓ, 21 octubre 2023


Giragonses, giragonses, giragonses i... Pla de Rubió. Giragonses, giragonses, giragonses i... Tous. Giragonses, giragonses, giragonses i, per fi... Igualada, amb un desnivell de nassos i les cames molt cansades!!!

Força i benaurances pel(s) nostre(s) sherpa(es)!!!

Ah! I el nostre amic Moisès ens va visitar pq feia anys i calia celebrar-ho, què carai! 😊

Ah! I el nostre vell conegut (i amic també), Toni Morente va tornar com el fill pròdig. Ben trobat! 😊

Au, fins la següent!!!


👤by Màrius.

1 comentari:

  1. Sóc en Toni Morente.

    Dissabte passat va ser un dia molt especial. Va començar amb unes abraçades carregades de sentiment i va continuar amb un bon matí de btt i e-bike. Em va agradar molt tornar a sortir amb els amics de la primera colla de BTT que es va crear a Igualada. Tinc molts bons records...

    M'ho vaig passar molt bé. Després d'estar a punt de saltar pel davant, en Xavi Enrique va estar pendent de mi part del matí. Moltes gràcies Xavi.

    L'anècdota: ja havíem acabat d'esmorzar i jo em trobava al carrer, tot preparat per marxar i, sento de dins a en Xavi que demana per mi, entro i me'ls trobo amb un xupito a punt de brindar, en Màrius em va donar el seu... Moltes gràcies pel teu detall amic! També moltes gràcies a tots per la rebuda. El comentari del blog referent a mi, m'ha agradat molt.
    En Joan Ramis sempre m'envia l'enllaç del blog. Moltes gràcies amic.

    Ja sabeu que surto amb una altra colla, però m'ho combinaré per surti amb vosaltres. Fer-ho és un motiu d'alegria.

    Una forta abraçada a tots i endavant!!

    ResponElimina