INFO

.EL 27 D'ABRIL ESPECIAL A PINÓS.

01 d’octubre 2023

CADAQUÉS, 29, 30 de setembre i 01 d'octubre de 2023

29/09 - Divendres, nocturna i sopar.
Una vegada instal·lats al Carpe Diem de Cadaqués hem començat l’especial de 3 dies fent una nocturna i sopar al Cap de Creus. Val a dir que hem fet bastant de carretera, o pista asfaltada digues-li com vulguis, ja que ho tenen tot protegit, (menys si pagues hotel o sopar havent reservat abans, llavors tens “carta blanca”). Nosaltres com que anàvem en bici no teníem problema tot i que també havíem fet reserva per no quedar-nos sense sopar. Una bona posta de sol i millor sortida de lluna ens van donar “forces” per rematar la sortida amb un bon whisky en tornar a l’apartament.
******************************************

30/06 - Dissabte, sortida i volta llarga.

Avui tocava sortida completa, en tots els sentits. Després de l’esmorzar de pijos ens esperava la primera pujada del dia direcció Roses. Una pujada llarga però assequible que, una vegada feta, ens ha portat a la cala Jóncols on ens hi hem pogut banyar. Tot un seguit de cales, inclosa la famosa Montjoi, ens han acompanyat fins a arribar a Roses podent gaudir d'unes vistes impressionants. Hem fet el vermut (quatre llaunes de coca-cola i cervesa) asseguts a la vorera del costat del “super”, tot fent temps per anar a dinar a un restaurant de color blau que feia joc amb el nostre apreciat mallot de Tossuts. I després?, després tocava patir doncs ha sigut agafar la bici i començar a pujar i pujar, primer per una urbanització que no recordo ni vull ni saber com es diu i després per una pista que no s'acabava mai.  Feia tanta calor que semblàvem una colla de cabres i vaques ajuntant-nos al trobar una mica d’ombra en uns raquítics arbres. Amb una mica més de patiment i retallant la ruta per tal de poder-nos banyar a la piscina, hem arribat a l’apartament per gaudir d'una mica de descans, preparar-nos per sopar i anar a dormir no massa tard ja que l’endemà encara queda “tralla”.

***********************************

01/10 - Diumenge, tornem-hi...

Tot esmorzant a l'hotel anem mirant la "bola", ahir la vàrem voltejar i avui hem de pujar-hi de cop, ufff... Ens acomiadem dels companys que tenen algun compromís o dèria i avui no fan la ruta, i amunt per la pista de l'aigua on en poc més de mitja hora ens presentem dalt del coll de Perafita, optem per escurçar una mica el track tot fent algun km de carretera i avall cap a La Selva de Mar per una pista molt bona i vistes espectaculars al Port de la Selva i Llança. Voltegem el poble que ens ha sorprès pel bonic i fresc que era, tot i que per sortir-ne hi havia una pujada que deunidó. Ens dirigim a vora el mar al Far de s'Arenella, on tenim una animada i divertida xerrada política amb els francesos que ens han fet la foto de grup i seguim pel camí de ronda fins al Port de la Selva on comença la nostra tornada amb una forta pujada que superem prou bé i quan en veiem salvats, ha començat un reguitzell de triatletes de baixada i pujada que ha posat a prova tècnica, sabates i sobretot resistència en la traca final de la sortida de 3 dies, on després d'haver fet 120 km i uns 3200 m de desnivell arribem a la merescuda piscina de l'hotel.

Un cap de setmana on hem gaudit d'amics, BTT, paisatges nous i coneguts, i on també hem pogut comprovar que no estem gens malament...