INFO

..

16 de juliol 2022

CASTELLOLI, 16 juliol 2022


Aquesta setmana encara s’ha complicat una mica més la sortida degut a les mesures i plans alfa que s’han decretat degut a l’onada de calor. Ara resulta que els països que estan per sota de la línia de l’ecuador no podran fer esport en prevenció de que els hi agafi sobtadament un cop de calor. Potser que els hi preguntem com s’ho han fet fins ara i de ben segur que aprendrem alguna cosa més que no sigui prohibir-ho tot. La qüestió és que la ruta ha sigut prou divertida seguint camins sense restriccions per arribar a esmorzar a Castellolí a través de pistes i corriols. A la tornada hem mantingut el grupet fins a l’alçada de La Pobla, a partir d’allà ja ha sigut un jo tiro per aquí, nosaltres tirem per allà, jo m’en vaig cap a casa que la tinc a prop i uns altres per carretera per no perdre els hàbits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada