Calor, calor i més calor... Però nosaltres Tossuts, Tossuts i més Tossuts. Ja divendres teníem ben decidit que aniríem a Castellfollit del Boix, per poder fer una tornada ràpida i esquivar el calor previst. El Ramón, ens reserva la taula rodona i dit i fet, ens trobem al lloc habitual i primers imprevistos... Una punxada i un dormilega. Solucionada prou ràpidament la punxada i compartida la ruta amb la marmota, iniciem una ruta de senderets fins al nostre desti, on hem arribat a una hora molt adient que ens ha permès estar relaxadament dues hores al restaurant, esmorzar, sobretaula, dolços, xarrups i videotrucada amb el Joan que ja es va recuperant...
Quan hem sortit la temperatura exterior ja era de febre i alguns per compromissos i altres per costum, ens hem quedat quatre valents per afrontar els darrers desnivells i senders del dia, que tot i força coneguts, els hem gaudit d'allò més. Al final tothom a casa seva sa i estalvi, encara que un xic torrats, tot esperant que torni a ser dissabte

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada