INFO

31 d’octubre 2020

DIA DE CONFINAMENT, SORTIDES INDIVIDUALS, 31 octubre 2020

Sortides individuals dels qui han fet cas, al confinament i a la difusió de la seva sortida.

*****************************************************************************************************

El Ramón:

Avui era un dia per sortir sol, per buscar noves rutes. De bon matí pujar per la pista cap als molins, després baixar per sota el Mas del Tronc i darrera sant Martí de Maçana fins al fons de la vall per tornar a pujar per Cal Quico cap a la Carena de l’Estrada, endinsar-se per l’obaga fins arribar a Seguers. Continuar cap a Sant Pere Sallavinera i pujar cap al Collet dels Pastors per baixar cap a Prats de Rei, continuar cap a Ca l’Estruc i pujar fins a sota el Dolmen dels Tres Reis per tornar a baixar cap a la riera de Maçana, pujar  per sota Cal Escolà fins a la Carena dels molins, i cap a casa que ja n’hi ha prou. 53 km amb un desnivell de 1123 m. Esmorzar amb entrepà de mantega i nocilla, i per postres un plàtan.

El Jordi:

Ja hi tornem a ser!!!..., aquesta segona onada però, tenim la possibilitat de sortir en btt dins dels municipis limitrofs al de residència i ho hem de valorar molt els que vivim en municipis de poc territori. Tot i que hi ha qui necessita anar lluny, no sempre es sinònim de més i millor. Personalment, he optat per mantenir-me dins de la zona "autoritzada" i em vaig preparar un track amb els limits de l'area que em corresponia, l'objectiu era fer un recorregut que aprofites tot el perímetre i ostres quina mega ruta m'ha sortit, tant puja-baixa, puja-baixa, que no l'he pogut completar per falta de temps. Reconec que en tres punts m'he sortit del perímetre, però del tot justificat, un per evitar la llera d'un riu i els altres per finques privades amb tanques. Be, com que per desgràcia, això va per llarg, HO TORNARE A FER. Espero que tothom compleixi el màxim possible i no ens trobem com la gent de la restauració que per uns quants que no respectaven les mesures, els han tancat a tots.

El Jaume:

Be, avui era dia de sortir sol per tal de complir les normes sanitaries, tot i que de grups i grupets n'estava ple. Intencio?? Senders i corriols desde la Pobla fins a la Creu de Ferro (Miralles) per careners, i aixi a estat. Sortida pels esgavellats avall cap la Pobla i al capdevall de la Serra de la Guardia, agafar el GR i amunt per la carena, fins els diposits de Vilanova, alla agafar els esgavellats (aqui parada a esmorzar) i amunt i avall fins Coll-Bas. Al costat del diposit de Coll-Bas, altre cop amunt (aqui i han 50m imposibles per desnivell i roderas de motos) i fins el cami vell de la llacuna, amb una baixada final que posa els pels de punta, pero es baixa, certificat, i habia dos ciclistes que fins i tots m'aplaudien al arrribar al final. Desde el cami vell, 50m enrera i altre cop amunt per la carena entre el cami vell i el cami de la censada, fins el coll de la portella. Alla canvi de serra cap el coll que salta a Tous, agafant el corriol de la creu de ferro (aqui i han 200m que arrosegues la bici, (massa escalons de pedres i arrels) i despres seguim pujant fins la creu de ferro, els ultims 50m a peu altre cop, massa dret i en mal estat per les motos, al final les 4 recompenses, el goig de aconseguir la fita proposada, 10 minuts de descans, que ja feien molta falta, unes vistes impressionants i el millor de tot, la tornada: kilometres de corriols de baixada direccio a Miralles i despres a la dreta tornant per dins de torrents de puja/baixa, dreta/esquerra fins a Tous. Aqui repostar aigua i per Senfores, coll de guix i Sta Mgda i cap a casa, el cos ja no te gaire energia i la bici tampoc gaire bateria.

El Josep Mª, el Xavi i potser algun altre també ha sortit, però no han volgut o no han sabut fer crònica.