INFO

.AQUEST CAP DE SETMANA 13 D'ABRIL, SEMI-ESPECIAL A LA BRUFAGANYA. Sortim lloc habitual a 7:15h

30 d’octubre 2021

PANELLETS AL BRUC, 30 octubre 2021

 

Dissabte amb poca participació, ja sigui per la pluja, ja sigui per el pont de la festivitat de Tot Sants!. Dissabte lleig també per els quatre pocavergonyes, ara anomenats “Colla dels panellets”, per la seva golafreria i agosarada decisió  d'aprofitar-se de la situació i auto convidar-se tot carregant al “pot de la comunitat” el cost de la compra dels panellets, i ves a saber que més, sense ni tan sols presentar el tiquet de compra. Quina barra!!!!  Això m’ha fet pensar en una frase que vaig llegir i que us la transcric:   Diu el meu psicòleg que escrigui cartes a les persones que em cauen malament i després les cremi. El que no m’ha dit és què fer amb les cartes.”

1 comentari:

  1. bla bla bla, no i surt la prova del delicte, la teniem amagada a la panxa hahaha

    ResponElimina